در اين دنياي ديجيتالي که ارتباطات و فناوري همواره در حال پيشرفت است، داشتن يک وب سايت براي توسعه کسب و کارها کافي نيست. اگر ميخواهيد در کسب و کار خود موفق باشيد، بايد يک اپليکيشن فروشگاهي داشته باشيد که در حال حاضر بازار را با قابليت استفاده و خدمات موثر براي صاحبان مشاغل و مشتريان پيشرو ميکند. مردم بيش از هر زمان ديگري در حال خريد آنلاين هستند. با اين حال، تجارت الکترونيک شما هرگز تنها با يک وب سايت به پتانسيل کامل خود نميرسد. اگر آخرين روند تجارت الکترونيک را تجزيه و تحليل کنيد، متوجه مي شويد که همه چيز در جهت موبايلي شدن حرکت مي کند. بر اساس آخرين تحقيقات، 96 درصد از بزرگسالان، داراي تلفن همراه و حدود 81 درصد از مردم داراي تلفنهاي هوشمند هستند. به اطراف خود نگاهي بيندازيد. تقريباً همه افراد تلفن هاي همراه خود را 24 ساعت شبانه روز در دست گرفته اند. بنابراين چگونه مي توانيد از اين آمار براي افزايش فروش تجارت الکترونيکي استفاده کنيد؟ پاسخ ساده است - کسب و کار شما به يک اپليکيشن موبايل تجارت الکترونيک نياز دارد.
با توجه به توسعه مطلوب اپليکيشنهاي تلفن همراه، نقطه عطفي در حال نزديک شدن است که در آن دستگاه هاي تلفن همراه به زودي از رايانه هاي روميزي به عنوان دستگاه هاي اصلي خرده فروشي آنلاين پيشي ميگيرند. در سراسر جهان، توسعه تجارت الکترونيک اساساً توسط مشتريان انجام مي شود که از دستگاه هاي تلفن همراه براي خريد محصولات و خدمات استفاده ميکنند.
بر اساس ارزيابي eMarketer ، فروش تجارت الکترونيک خرده فروشي در سال 2019 به 2.3 تريليون دلار رسيد. همچنان انتظار ميرود تجارت الکترونيکي تلفن همراه در سال 2021 به حدود 3.5 تريليون دلار برسد. به عنوان يک صاحب کسب و کار، اگر ميخواهيد در اين دنياي ديجيتالي قد علم کنيد، بايد اهميت توسعه اپليکيشن تجارت الکترونيک را جدي بگيريد. اگر به دنبال ايجاد يک تجارت الکترونيک قوي با فروش مداوم و افزايش مشتريان هستيد، ايده
مزاياي طراحي اپليکيشن فروشگاهي براي مشاغل
1. بهبود ارتباطات بازاريابي
تقريباً هر کسب و کاري پول زيادي را صرف استراتژي هاي بازاريابي خود مي کند. در حالي که يک اپليکيشن تجارت الکترونيک مطمئناً شما را در کسب درآمد بيشتر نااميد نخواهد کرد. با اصلاح کمپين هاي بازاريابي، در نهايت مي توانيد سود بيشتري از مشتريان فعلي و احتمالي خود کسب کنيد. با اين حال، بدون يک اپ تجارت الکترونيک تلفن همراه، بايد مشتريان خود را ترغيب کنيد که مستقيماً به وب سايت شما مراجعه کنند. اما چند وقت يکبار همان مشتري به وب سايت شما باز مي گردد؟ حتي مشتريان وفادار شما هم هر روز يا هر هفته به سايتتان مراجعه نميکنند.
شما پولهايتان را صرف کمپين هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي و ارتباطات ايميلي ميکنيد تا سعي کنيد در کانال هاي بيشتري به مشتريان خود برسيد. اما با
2. بهره وري بهتر
ماهيت کاربر پسند و ويژگي هاي متعدد برنامه هاي تلفن همراه باعث شده است که نظر تعداد زيادي از مشتريانرا به خود جلب کنند. اگرچه ممکن است در ابتدا مقداري پول صرف توسعه آن کنيد، اما اين اپليکيشن به زودي مزاياي بي نظيري را در مدت کوتاهي براي شما به ارمغان مي آورد. يک اپ خوب با ويژگي هاي مفيد، فروش و سود زيادي را به همراه دارد که با برنامه ريزي مناسب و استفاده از کمپين هاي بازاريابي ميتوانيد درآمد بسيار قابل توجهي را از مشتريان فعلي و بالقوه خود کسب کنيد. يک اپ موبايل خوب و موثر با ايده و عملکرد مناسب مشتريان بيشتري را به ارمغان مي آورد و مشتريان بيشتري منجر به سفارشات بيشتر مي شوند، اين بدان معناست که درآمد شما افزايش ميدهد.
3. کاهش زمان پاسخگويي
هم مشتريان و هم صاحبان مشاغل مايلند سرويسي را انتخاب کنند که به صورت يکپارچه کار کند. زمان پاسخگويي در يک اپ تلفن همراه در مقايسه با يک وب سايت بسيار کمتر است زيرا برنامه هاي تلفن همراه داده ها را به سرعت بازيابي مي کنند. اپليکيشن هاي تلفن همراه معمولاً به سرورهاي مشابه وب سايت ها متصل مي شوند، اما انتقال داده در اپليکيشن هاي تلفن همراه و سرور در مقايسه با مرورگر و سرور بسيار کمتر است. اين به اين دليل است که اپليکيشنها، داده ها را تا حدي روي خود دستگاه ذخيره مي کنند. علاوه بر اين، کاربران اين امکان را دارند که ها و تنظيمات دلخواه خود را انتخاب کنند و به اپليکيشن بگويند کدام محتواي مورد نياز را به آنها نشان دهد.
4. گزينه هاي پرداخت متعدد
اگرچه وب سايت ها امکان پرداخت آنلاين دارند، اما اپليکيشن هاي تلفن همراه با پرداخت هزينه از طريق چندين کانال پرداخت مانند کارت هاي اعتباري، کيف پول هاي الکترونيکي و . راحتي مشتريان را افزايش ميدهند. پرداخت از طريق برنامه هاي تلفن همراه آسان تر و مناسب تر است که اين هم براي مشتريان و هم براي صاحبان مشاغل مفيد خواهد بود. اين امر به ويژه در طول شيوع بيماري کوويد -19 بسيار مشهودتر بود، زيرا قرار نبود مشتريان هنگام بازديد از مغازه يا تحويل درب منزل، تماس فيزيکي داشته باشند.
5. شناخت برند
برنامه هاي تلفن همراه ارتباط محکمي بين برند ها و مشتريان ايجاد مي کنند. اپليکيشن ها هميشه بر روي تلفن هاي هوشمند کاربران باقي مي مانند و اين باعث مي شود آنها هر زمان که به خدمات يا خريد محصول نياز دارند برند تجاري شما را انتخاب کنند. وقتي کاربر از خدمات شما راضي باشد، اغلب در مورد برند تجاري شما در رسانه هاي اجتماعي و کانال هاي ديگر نظر مي نويسد. اين يک فرصت طلايي براي تبليغ نام تجاري ، بهبود شهرت و جذب مشتريان بالقوه است. اگر خدمات بي نظيري را با تخفيف ها و پيشنهادات هيجان انگيز ارائه دهيد ، مطمئناً مشتريان مي خواهند مرتباً از شما خريد کنند. اين موضوع براي صاحبان مشاغل در رشد نام تجاري با کسب و کار هميشگي بسيار ارزشمند است.
از آنجا که مشتريان ساعت هاي زيادي را صرف کار کردن با تلفنهاي همراه خود ميکنند، به نظر مي رسد اپليکيشنها ميتوانند باعث کسب درآمد و رشد تجاري برند شما شوند. با اين حال ، يک برند تجاري بايد يک رابط و تجربه کاربري خوب که کاربران دوست دارند را ارائه دهد. کاربران تلفن هاي همراه به سرعت از اپليکيشنهاي با ظاهر نامناسب و زشت زود خسته ميشوند. آمارها نشان ميدهد که 32? از کاربران اپليکيشني که کاربر پسند نباشد را به سرعت حذف ميکنند. بنابراين مهم است که طراحي بصري اپليکيشن خود را جدي بگيريد تا بتوانيد تاثير طولاني مدتي بر مشتريان خود بگذاريد. علاوه بر اين ، براي موثرتر شدن نام تجاري اپليکيشن خود ، بايد به همه سوالات مشتريان خود پاسخ دهيد.
6. افزايش وفاداري مشتري
موثرترين راه براي جلب نظر مشتريان، اجراي باشگاه مشتريان است. داشتن يک اپليکيشن تجارت الکترونيک احتمال مشارکت مشتريان شما در اين نوع اپليکيشن را افزايش مي دهد. علاوه بر اين، 82? از مصرف کنندگان از سايت هايي که باشگاه مشتريان ارائه مي دهند، خريد کنند. اين چيزي است که مطمئنا آن را دوست خواهيد داشت.
يک اپ تلفن همراه به مشتريان امکان مي دهد وضعيت خود را در يک اپليکيشن در زمان واقعي مشاهده کنند. همچنين به مشتريان شما دليلي مي دهد تا پول بيشتري را براي رسيدن به پاداش بعدي خود خرج کنند. به عنوان مثال ، ميتوانيد باشگاه مشتريان خود را بر اساس معاملات تنظيم کنيد. مثلا اعلام کنيد که اگر 10 بار از اين اپليکيشن خريد کنيد خريد بعدي خود را به صورت رايگان انجام دهيد.
راه ديگر پياده سازي باشگاه مشتريان وفاداري ، پاداش دادن به مشتريان بر اساس ميزان هزينه پرداختي آنها در زمان معين است. مثلا مشترياني که بيش از 500 هزار تومن در سال خريد کنند ، نوعي پاداش يا تخفيف دريافت مي کنند. مشترياني که سالانه 1.500.000 تومان خريد مي کنند پاداش يا تخفيف بيشتري دريافت مي کنند. از نظر روانشناختي، اينکار، افراد را تشويق مي کند تا ارزش سفارش منظم و همچنين دفعات خريد خود را افزايش دهند تا به سطح تخفيف بعدي برسند. برخي از مشاغل ممکن است از قبل باشگاه مشتريان خود را در وب سايت داشته باشند. اما اجراي يک تبليغ يا کمپين مشابه از طريق يک اپليکيشن تلفن همراه موثرتر خواهد بود.
نتيجه گيري
با توجه به موراد ذکر شده در بالا که در مورد آنها صحبت کرديم ، اهميت اپليکيشن تلفن همراه براي تجارت الکترونيک بي بديل است. و اکنون که متوجه شديد چرا يک اپ براي تجارت الکترونيک شما بسيار مهم است ، زمان اقدام است. اگر هنوز براي مشاغل خود اپليکشن تلفن همراه نداريد يا فقط وب سايت خود را مديريت مي کنيد ، وقت آن است که زودتر براي
مي ,مشتريان ,اپليکيشن ,يک ,تلفن ,تجارت ,تلفن همراه ,تجارت الکترونيک ,خود را ,وب سايت ,هاي تلفن ,اپليکيشن تجارت الکترونيک ,براي صاحبان مشاغل ,براي تجارت الکترونيک ,طراحي اپليکيشن فروشگاهي
درباره این سایت